Dansgroepen

Hallo wij zijn de Starships / Jaguars

Wij dansen bij Club 77 in Schin op Geul.
We hebben 2 leraressen, en we zijn met 7 kinderen tussen de 11 en 14 jaar oud. We vinden het allemaal heel leuk en gezellig samen. Komend jaar gaan we zeker weten weer dansen en vervolgens optreden en we hopen dat het weer een spectaculair, gezellig en leuk optreden word net zoals vorig jaar met de Black Lights

Groetjes Starships / Jaguars

——-

Het dansen is weer begonnen. Ook dit jaar hebben wij er weer veel zin in. We hebben dit jaar een aantal nieuwe danseresjes mogen verwelkomen, waar wij uiteraard erg blij mee zijn. Inmiddels hebben wij ons eerste optreden alweer achter de rug.

De “Coole Meiden” zoals ze zichzelf noemen hebben hun acte de présence gegeven bij de sinterklaas intocht 2012 in ‘t Geboew. Een geweldige prestatie aangezien het om de jongste leden van de club gaat!! Waarvan sommige nog nooit gedanst hebben. Zij hebben in goed 2 1/2 maand een half uur per week een dansje geleerd. Maar ondanks de minimale tijd is het hun gelukt om het dansje onder de knie te krijgen. Echt super trots op deze meiden.

Maar ook trots op andere groepen die op 13 januari hun dans graag laten zien. Wij hopen dat veel mensen komen kijken naar de dansende jeugd van Schin op Geul. Maar nog meer hopen wij dat we dit jaar ook weer naast onze eigen jeugdzitting nog een aantal optredens mogen doen! Want dit is toch eigenlijk waar al deze meiden het voor doen, een optreden met mooie kleren, Make-up en publiek

Tot 13 januari, Bianca, Angela en natuurlijk alle meiden van de club!