Programma Jeugdcarnaval 2018

Zondag 7 jan.:
Onze eigen Jeugdzitting.
Raad van Elf Leden, Prins Rayco en Prinses Skye om 13.30 uur aanwezig in het Jeugdgebouw van Club 77. Het einde van de zitting is ± 18.00 uur.

Vrijdag 12 jan.:
Receptie J.C.V. de Waterretjes aanvang 19.11 uur.
Prins…… Prinses …… en raad van elf leden om 18.45 uur aanwezig in het Geboew. Na afloop is er een gezellig samen zijn.

Zaterdag 13 jan:
Proclamatie van J.C.V. de Kling Puime Wijlre aanvang 14.11
Prins …. Prinses….. en raad van elf leden om 13.30 uur aanwezig in het gebouw. Wij zijn om ± 18.00 uur terug in het jeugdgebouw.

Zondag 14 jan.:
Receptie C.V. De Waterratte.
Prins, Prinses en Raad van Elf leden om  14.00 uur aanwezig in het jeugdgebouw van Club 77.

Vrijdag 19 jan:
Carnabal van SV Geuldal te Wijlre
Prinses Sanne en Minister Fleur te gast op het Carnabal van SV Geuldal te Wijlre. Nadere informatie volgt nog. Raad van elf leden zijn vrij.

Zaterdag 20 jan.:
Opname Vastelaoves Kaffee.
Prinses Sanne en Minister Fleur worden om 12.30 uur opgehaald. Raad van elf leden verzamelen in het jeugdgeboew van Club 77 om 12.30 uur.
Aansluitend zal jeugd prinsenpaar posters rondbrengen in dorp.

Zaterdag 27 jan.:
Receptie J.C.V. de Kling Puime.
Prinses Sanne en Minister Fleur en raad van elf leden verzamelen om 16.00 uur  in het jeugdgeboew. Rond 18.00 uur zijn we terug.
Aansluitend Carnaval avond Spaarclub a ge Pannes.Hier gaan alleen Prinses Sanne en Minister Fleur naar toe.

Zondag 28 jan:
Receptie J.C.V. de Boschraefkes Houthem.
Raad van Elf leden om 13.45 uur in het Jeugdgebouw van Club 77. Prinses Sanne en Minister Fleur worden om 13.45 uur opgehaald. Wij zijn om ± 16.00uur terug in het jeugdgebouw.

Vrijdag 2 febr:
Carnavalsdisco in Sibbe.
Prinses Sanne en Minister Fleur en raad van elf leden om 19.00 uur aanwezig in het jeugdgebouw van Club 77. Rond 22.30 uur zijn we terug. Prinses Sanne en Minister Fleur gaan daarna nog naar het Auw wieverbal bij der Proemehook.

Zaterdag 3 febr:
Foto maken met alle jeugdprinsenparen van Zuid-Limburg
Nadere informatie volgt nog, raad van 11 leden zijn vrij.

Zaterdag 3 febr:
Receptie J.C.V. de Foekepotjes Berg
Prinses Sanne en Minister Fleur en raad van elf leden om 19.00 uur
aanwezig in het gebouw. Wij zijn om ± 20.30 uur terug in het jeugdgebouw.

Zondag 4 febr.:
Jeugdzitting van J.C.V. de Berggeitjes uit Bemelen
Prinses Sanne en Minister Fleur zijn wij te gast op de jeugdzitting van J.C.V. de Berggeitjes uit Bemelen.
Graag iedereen om 12.45 uur aanwezig in het jeugdgebouw van Club 77. Wij zijn om ± 18.15 uur terug in het jeugdgebouw.

Dinsdag 6 febr. of  Woensdag 7 febr.:
Oefenen in de kerk.
Nadere info volgt nog.

Zaterdag 10 febr:
Start nummer uitreiken.
Prinses Sanne en Minister Fleur zijn daar bij aanwezig. Raad van 11 heeft vrij.
Tijdstip volgt.

Zondag 11 febr.:
Carnavalsmis in de kerk
10.30 uur Carnavalsmis in de kerk. Leden van de raad van elf om 10.10 uur aanwezig in het Geboew.  Prinses Sanne en Minister Fleur worden om 10.10 uur thuis afgehaald. Comitéleden worden ook in de kerk verwacht.

Zondag middag 11 febr.:
Carnavalsoptocht in Schin op Geul
Leden van de Raad van Elf om 13.00 uur in Clubgeboew van Club 77. Om 13.15 uur komt de prinsenwagen en gaan wij Minister Fleur thuis afhalen waarna wij aansluitend Prinses Sanne thuis afhalen. Om 14.11 uur nemen wij deel aan de carnavalsoptocht in Schin op Geul, indien het koud is goed dik aan doen, wij houden dan de jassen aan.
Na de optocht gaan wij naar ‘t Geboew, om 17.30 uur is er in het jeugdgebouw van Club 77 een prinselijke maaltijd, aangeboden door Prinses Sanne en Minister Fleur, vanaf 18.00 uur is iedereen vrij.

Maandag 12 febr.:
Carnavalsoptocht in Valkenburg a/d Geul.
Leden van de Raad van Elf uiterlijk om 11.45 uur in het jeugdgebouw van Club 77 aanwezig zijn, Prinses Sanne en Minister Fleur worden om 11.45 uur thuis afgehaald.
Wij gaan wegens de veiligheid niet meer met de carnavalswagen naar Valkenburg. We zullen met auto’s worden gebracht.
Na de optocht kunnen de leden van de raad van elf opgehaald worden bij de rotonde in valkenburg.

Dinsdag 13 febr.:
Carnaval dinsdag.
Prinses Sanne en Minister Fleur en raad van elf leden verzamelen om 12.45 uur in ’t geboew. Rond 16.30 uur sluiten wij de carnaval af in onze narretempel. Daarna zijn raad van elf leden vrij.
Prins en Prinses worden ’s avonds nog verwacht bij A ge Pannes. Nadere info volgt nog.

Woensdag 14 febr.:
Askruisje en Hiering Biete
Om 18.45 uur Prinses Sanne en Minister Fleur, Raad van Elf Leden en alle medewerkers van J.C.V. De Waterretjes aanwezig in het portaal van de kerk voor het halen van het askruisje.
Aansluitend voor degene die wil: Hiering Biete!

Raad van Elf leden Let op!
Probeer een zwarte broek met zwarte schoenen te dragen met eventueel een wit t-shirt/truitje.

Dit is een voorlopig programma, houd er dus rekening mee dat er nog wijzigingen kunnen volgen.
Wij wensen jullie allen een hele fijne en plezierige carnaval en vooral veel lol, namens alle medewerkers van J.C.V. de Waterretjes Sjin.

Met vriendelijke carnavalsgroeten,

Werkgroep “Carnaval”

Chantal Gerekens (06-46179692)

Ron Voncken