Jeugdprinsenpaar 2013 Prins chris 1 en prinses esther

Aafsjeidswoord Prins Chris I

Leef luuj van Sjin,
Ut begoos de zaterdig veur de jeudzitting. Ich kwaom terug van ut voetballen en op der stool loog veur mich een tuut mit un witte brook en witte sjeun. Ich maakte ze oape en wis metein dat ich Prins van Sjin ging were!!!!! Toen koame de zenuwe. Bie de road van 11 niks loate weite aan de andere, we weurd mien prinses? Der zondag woar geweldig!
Oet de kis van der Toetanchamom springe en donao Prinses Esther. En toen ging de Vasteloavend los.
Samen met mien prinses, de road van 11 en de vrouwluuj van de club hubbe veer de volgende dinge mitgemaak:
• De recepcie, samen mit familie en vrung
• De avondzitting in Suub, same hosse en springe met andere vereinigingen.
• Ut ouw wieverbal bie der Herman, wat leek der Stikkerfrank mit zien wiefke ech.
• Ut verseere van oos hoes, wat woar ut es ut duuster woar toch sjoan!!!
• Veer mochte bie de Waterratte op de Blau Sjuut, wat en geweldig geveul do boave!!
• Noa Talentino, de prinsoetrieking biewone
• Noa Bemele, dom en dol en saame allemoal lekker friete boete bie der wage aete.
• Same ontbeite mit der burgemeister en Prins Henk en Prinses Roos.
• Ut sjoal eis, geneete van de sjoan optreijes van alle kinger van Sjin
• Ut sprookjesfees van de spaarclub en de bejaardesoos.
• En natuurlik der optoch……..
Ich moos mit un lodder op der wage kroepe. Hoag in de log same mit Prinses Esther springe, sjlook oetgoaje en ALAAF noa ederein roope!!!!! En donoa springe in ut geboew en friete aete samen mit miene road. In Vallekeberg weer same mit de road van 11 noa der optoch. Soaves noa de priesoetrieking in ut geboew en weer lekker springe! Dinsdag de ballonne oplaote, de rat verzoepe. Afschied bie d’r Henk….. de vasteloavend is veurbie…….. Woonsdig nog un kruuske hoale…..

Leef luuj, ut woar GEWELDIG, dit vergeet ich NOATS!!
Allemoal hartstikke bedank!!! in ut biezonder; mien prinses Esther, de vrouwluuj van de club, Prins Henk en Prinses
Roos, de buurt veur ut verseere van oos hoes, de veulle gelukweunsche en alle luuj in der optoch en de luuj die stonge te kieke

Prins Chris I